onsdag 14. mars 2012

Tur til Haaholmene 14.mars.


Idag unnet jeg faktisk meg selv en ''fridag'', eller det vil si jeg tok med meg jentene på tur på formiddagen også flyttet jeg leksene til ettermiddagen. Det er nydelig å ha den muligheten og når jeg kikket ut av vinduet i dag på morraen var det stor sol og ingen vind.
Jeg må innrømme at det har vært 3 tøffe år som snart går mot slutten, i snart 1,5 år har jeg vært fulltids stundent og arbeidet 40% på siden og ja det har tatt på. Jeg har blitt totalt usosial for i helgene da har jo jeg mått få unna skolearbeid mens andre er ute å har det sosialt. Men jeg ser en ende på det nå, kun 1,5 mnd igjen så begynner jeg å jobbe nesten 100%, det gleder jeg meg veldig til. Jeg gleder meg til å kunne gå på jobb også være ferdig når jeg kommer hjem, og samtidig ha fri i helgene!
Jeg tror en av feilene jeg har gjort er at jeg ikke har unt meg dager som denne, for det er jo egentlig ikke noe problem om middagen ikke står på bordet presis 15.30 og lekser kan gjøres på ettermiddagen..
Jaja uansett det var et hjertesukk fra meg, igår hørte jeg med søsteren min om vi skulle ta å finne oss en holme og spise frokost, hun var med på det hun og her er en bildeserie fra dagen idag:
Yttersiden av Haaholmene...


Først må vi ha litt frokost.


Bella (min søsters hund) synes det var på tide med et bad, så hun løp rett ut og la seg ned.
Dronning Kathinka nyter sola.
Tia i farta.

''Girls in action'' Stilfult av Bella.

vi skjekker ut holmen, nydelig og stille idag.
Tre gode venner på tur.

Takk for nok en deilig dag sammen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar