onsdag 8. februar 2012

Agility trening 7. Februar 2012

(har problemer med kamera så bildene ble noe dårlige)


Hver Tirsdag er vi med på Agility trening i Arendal og omegn hundeklubb.Vi er så heldige å trene inne i Sørlandes hundehall, det er kjempe deilig!
Gårs dagens trening var helt ok, Tia bestemte seg plutselig for at hjulet er skummelt. Inni mellom finner hun ut at de ulike elementene er skumle, men plutselig så glemmer hun seg og alt er greit.
Men hun har kommet en lang vei og følger føringen min veldig bra.  Men det viktigste for meg er at vi har det gøy sammen og hun får utfordringer og må bruke hue sitt litt :)
Joachim og Kathinka hadde en kjempe trening, Joachim leder Kathinka bra og hun er skikkelig motivert for tiden.


Jeg og Tia leker litt før det er vår tur.

Joachim og Kathinka varmer opp.

Føring inn mellom hindra.

Tia i farta

i lufta (veldig dårlig bilde men litt stilig også)
ut gjennom tunnelen og full fart

hinder diskriminering
her kommer jeg...
Endelig der tok hun hjulet.


Takk for en flott dag i hallen!

2 kommentarer:

  1. Så flinke dere er :-)
    Skjønner ikke at du får døgnet til å gå rundt...
    Noen gode råd? ;-)

    Hilsen Monica og voffsene

    SvarSlett
  2. Hehe nei det hender det hoper seg opp for oss å, men hundene kommer alltid først. Bestefaren min sa noe lurt til meg en gang som jeg er så enig i: ''Prøv å hold mest på med det som gjør det lykkelig''. Og det er i grunnen veldig sant.

    SvarSlett