fredag 10. februar 2012

Skitur 10.02.2012

I dag møttes vi etter jobb mellom Dalen og Ottersland for å gå på ski. Når jeg kjørte fra jobb gledet jeg meg å trodde dette skulle bli kjempe bra, men da jeg kom hjem begynte det! Skistavene mine var helt borte og skia var fulle av gammelt klister med granbar i.. Da ble jeg temmelig stressa, viste jeg skulle møte Joachim om 45 min og er jo en liten kjøre tur også. Men jeg prøvde å tenke lurt fant fram slalomstavene ikke ideelt men det fikk duge. Så var det skia da..Fant selvfølgelig ikke rød spirt eller noe annet, men fant en flaske med noe blankt på og flaska liknet på en typisk whit sprit flaske. Så jeg øste på på skiene jeg, men nei det var lampeolje.....IKKE særlig effektivt akkurat! Det gamle klistre forsvant ikke kan man si men lampolja la seg oppå som ei hinne. Skismøringa ville da selvfølgelig ikke henge!

Men men avgårde med oss temmelig forbanna og irritert begynte jeg ski turen. Men det gikk seg til etterhvert, utrolig hva litt frisk luft, ski og nydelig sol gjør :)



Jeg og Kathinka vi begynner å bli slitene. Kathinka liker skitur når hun kan gå løs, da elsker hun det. Hun gikk mye løs denne turen å men her er vi nesten ved veien/bilen. Når hun er i bånd er hun redd ski og staver samtidig som hun prøver å gå helt oppi meg og vi surrer oss inn i staver og bånd ;)




Her er Joachim og Tia, Tia elsker dette hun løper vel så mye på utsiden av skisporet som ved skisporet. Kommer det en bakke så drar hun for som bare det. Og nå ligger hun i fanget mitt og sover søtt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar