mandag 6. februar 2012

Jeg og Tia på tur med sparken.


Det er mandag ettermiddag og Tia hadde fått litt lite mosjon i helga, 45 min hver dag er ikke nok for henne. Da er hun høyt og lavt. Så mandag var dagen for å få ut litt energgggiiii, mens Joachim og Kathinka hadde seg en tur på ski.


Tia virker som hun liker sparketur, hun drar som bare det. Jeg sparker bare litt inni mellom når det passer meg resten drar hun:)


Her er Tia og sparken på Bota, videre fra Bota gikk turen til Holmesund. Føret var ikke på topp men det gikk bra. Håper på bedre føre fremmover.

Her er Tia i Holmesund. Sparken er ok på avstand men ikke så veldig på nært hold. Men vi trener og trener for at ting ikke skal være så skummelt lengre. Fremgangen kommer litt etter hvert.

Uansett takk for en flott tur Tia og den herlige jenta du er :)

1 kommentar:

  1. Hehe, hun ligner jo veldig på min søsters hund , men tror også hun er litt nervøs..

    Ser ut som dere har hatt en fin tur:-)

    SvarSlett